Pályázat
GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül”
A kedvezményezett neve: MAXSYS Kft.
A képzések elnevezése és célja
– A képzés elnevezése: Kommunikáció kompetenciafejlesztés (angol nyelven)
A képzés célja: A képzési program célja, hogy a képzésben résztvevők fejlesszék kommunikációs készségeiket angol nyelvi környezetben
– A képzés elnevezése: Projektmenedzsment
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek a döntési mechanizmusokkal, képesek legyenek széles összefüggésekben gondolkodni, elsajátítsák a változás szükségességét felismerő szemléleteket, továbbá képesek legyenek átlátni és nyomonkövetni a rájuk bízott projektet az első lépéstől az utolsó simításokig, visszamérésig. A projektmenedzsmenti tudás alkalmazásával a minőségi és szakmai célok kevesebb időráfordítással és költséggel érhetők el. Komplexitást, nagyobb átláthatóságot tudunk elérni vele, jelentősen csökkenthetjük a felmerülő kockázatokat és fokozni tudjuk a motivációt is.
– A képzés elnevezése: MS Excel képzés
A képzés célja: A képzési program célja az Excel magabiztos használatának elsajátítása.
– A képzés elnevezése: Online eszközök használata a mindennapokban
A képzés célja: A képzési program célja a mindennapok során hasznos online eszközök megismerése, használatuk elsajátítása.
A szerződött támogatás összege: 4 938 480 Ft
A képzések részletes bemutatása
– A képzés részletes bemutatása: Kommunikáció kompetenciafejlesztés (angol nyelven)
A képzésben résztvevő megismeri a kommunikáció sajátosságait, technikáit, illetve saját kommunikációs viselkedésmódját, és képessé válik annak fejlesztésére. Ezen túl a képzésben résztvevő képes lesz a megfelelő kommunikációs stílus kiválasztására, és annak alkalmazására. A képzés tartalmazza a verbális és nonverbális, valamint egy- és kétárnyú kommunikáció sajátosságait, megismeri a szervezeti és nyilvános kommunikáció fogalmát és használati módját, elsajátítja az aktív hallgatás és értő figyelem technikáját, amellyel empátiája fejlődik. A tematikában hangsúlyos szerepet kap a kérdezéstechnika, a kommunikációs gátak, az információtorzulás és annak kiküszöbölési technikái, a szerepléstechnika. Fontos elemek továbbá a személyiség és a viselkedés összefüggéseinek témaköre, az életpozíciók és a viselkedésminták is.
– A képzés részletes bemutatása: Projektmenedzsment
A képzésben résztvevő megismeri a projektekhez kapcsolódó alapokat, feladatokat, képessé válik a projekttervezésre, illetve megismeri és képes lesz alkalmazni a projektmegvalósítás folyamatait. A képzés során az alábbi tématerületeket tárgyaljuk részletesen:
– Projektmenedzsmenthez kapcsolódó szemléletek
– Projektcélok meghatározása, projekt-tervezés, folyamatok és kockázatkezelés
– Döntési mechanizmusok, projektek nyomonkövetésének módszerei, monitoring
– Pénzügyi és szakmai projektkezelés/nyomkövetés
– Korrekciók/problémakezelés és visszamérés, illetve értékelés
A képzés részletes bemutatása: MS Excel képzés
A képzési program célja az Excel magabiztos használatának elsajátítása.
A képzésen résztvevők az alábbiakat sajátítják el:
– képes táblázatokat létrehozni, menteni különböző fájlformátumokban
– képes cellába adatot bevinni és listákat létrehozni
– képes adatot kijelölni, rendezni, másolni, mozgatni, törölni, továbbá sorokat és oszlopokat szerkeszteni a munkalapokon; másolni, mozgatni, törölni és megfelelően átnevezni a munkalapokat
– képes táblázatkezelő funkciók segítségével matematikai és logikai függvényeket létrehozni
– megfelelő gyakorlattal rendelkezik a függvények létrehozásában és a függvényhibák felismerésében, illetve szám és szövegtartalom formázásban
– az információ minél pontosabb átadása érdekében képes kiválasztani, létrehozni, és megformázni a megfelelő grafikont
– képes a táblázat oldalszámait megfelelően beállítani, illetve ellenőrizni és javítani a tartalmat a nyomtatás előtt.
A képzés részletes bemutatása: Online eszközök használata a mindennapokban
A képzésen résztvevők az alábbiakat sajátítják el:
– képes a keresők hatékony használatára
– képes Google táblázat létrehozására
– képes közös/megosztott dokumentumokat kezelni
– ismeri a fájltárolás, megosztáshoz kapcsolódó ismeretek, és képes azok alkalmazására
– képes az online képszerkesztésre
– ismeri az online média főbb szereplőit
– ismeri a mesterséges intelligencia szerepét a mindennapokban, és képes használni
A képzések tervezett befejezési dátuma: 2025.02.28.
A kedvezményezett neve: MAXSYS Biztonságtechnikai Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A projekt címe: Mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú hitelprogram
Hitel összege: 24 900 000 Ft
A projekt tartalmának bemutatása:
Hitelprogram a mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítésének céljára jött létre, a vállalkozás likvid működésének zavartalan biztosításához szükséges készletbeszerzések finanszírozására.
a projekt tervezett befejezési dátuma: 2025. szeptember 15.
projekt azonosító száma: GINOP-8.3.5_18b
A kedvezményezett neve: MAXSYS Biztonságtechnikai Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A projekt címe: A vészhelyzet hatásait ellensúlyozandó beruházások a Maxsys Kft.-nél
A szerződött támogatás összege: 6 990 443 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 70%
A projekt tartalmának bemutatása:
A MAXSYS Biztonságtechnikai, Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 1997.08.11-én alakult, fő tevékenysége a biztonsági és egyéb gyengeáramú rendszerek tervezése, karbantartása és hibaelhárítása. Folyamatosan növekedett a vállalkozás az elmúlt 23 év folyamán, de alapvetően egy olyan családi vállalkozás, amelyben a szakmai képzettség, tudás és az emberi tényező a fő hajtóerő. Nagy anyagi tőkével nem rendelkezünk, de a takarékos gazdálkodással biztosan és stabilan fejlődünk.
Cégünk budapesti székhelyű, de Kecskeméten is rendelkezünk telephellyel, ahol nagyszámú ügyfélkörrel rendelkezünk. Szolgáltatásainkat a budapesti székhelyről irányítva országosan végezzük. Saját tulajdonú iroda, bemutatóterem és raktár céljára használt ingatlan a székhelyünk, ahol a működés alapvető infrastruktúrája biztosított (irodák, mosdó, szociális helyiségek, raktár, stb.), de az épület a 20 évvel ezelőtt épült, így a teljes nyílászárócsere már nagyon szükséges lenne. Az épület korszerűsítése nem csak energiahatékonysági szempontok, hanem a dolgozók és ügyfelek megfelelő kiszolgálását is eredményezi. IT felszereltségünk éppen kielégítő, folyamatosan fejlesztésre szorul. A humán erőforrásunk biztosított, 2020-ban szándékunk szerint további 2 fővel szeretnénk növelni a szerelők számát a 2019-es évhez viszonyítva. Az adminisztratív munkaerős stabil, szerelő fizikai dolgozóra igényünk van.
A koronavírus miatt megbízóink jó része időlegesen beszüntette külsős vállalkozók fogadását (főleg multinacionális vállalatok), így 2 hónapon keresztül jelentősen visszaesett a munkáink mennyisége és cégünk bevétele. Bízunk abban, hogy magas fokú szaktudásunk és fix ügyfél szerződéseink révén ezt a visszaesést le tudjuk idővel dolgozni, de ehhez minden külső forrást igénybe kell vennünk. A korábbi sikeres működésnek köszönhetően nem kellett munkavállalóval felmondanunk a szerződést, de ez csak akkor marad így, ha az elkövetkező időszakban jelentős előrelépést tudunk megvalósítani. A vírus hatására nagyobb hangsúlyt helyeztünk az új digitális technológiák és berendezések használatára, így pl. tervünk az elektronikus munkalap rendszer bevezetése és új, a szolgáltatásunkhoz szükséges termelőeszközök beszerzése. A kialakult helyzet rávilágított azokra a pontokra, ahol vállalkozásunk fejlődésre szorul, a hatékonyságát tudná javítani. Így 3 célterületet határoztunk meg:
1) Meglévő irodánk korszerűsítése a költséghatékonyabb üzemeltetés céljával: kicseréljük a korszerűtlen, elhasználódott világítótesteket és nyílászárókat, ezáltal az elektromos áram fogyasztásunk jelentős csökkenését várjuk, mely a fix költségeink között fog javulást okozni.
2) A rendszerek telepítéséhez kapcsolódó új eszközöket szerzünk be, mellyel a drága, élőerőre épülő folyamatok gyorsíthatóak fel. Ezek középpontjában az optikai szálhegesztő áll, mellyel a kábelek dugaljozásának több órás időigényét pár percre tudjuk csökkenteni. Ezt egészíti ki a SDS-Max fúró-vésőkalapács, mely segítségével szintén a helyszíni telepítési munkálatokat tudjuk gyorsítani, valamint a horonymaró, illetve a kapcsolódó ipari porszívó beszerzése.
3) Digitális előrelépést kell megvalósítsunk: ahogy minden vállalkozás tapasztalhatta, az irodai munka átalakult az utóbbi időszakban, így fontos, hogy korszerű, rövid válaszidejű és hosszú akkumulátoridejű laptopok álljanak rendelkezésünkre az ajánlatadás, adminisztráció, számlázás és készletkezelés közben. Ennek okaként két Dell Vostro laptop beszerzését valósítjuk meg, valamint szintén 2 db licenszet vásárolunk a Sekasoft Kft.-től a Vfp Capital ERP rendszerből, mely egy korszerű, transzparens vállalatirányítási rendszer, szinte minden munkafolyamatunkat lefedi, így egy közös, struktúrát rendszerben tudunk dolgozni a jövőben.
A fenti 3 beruházás célja a vállalkozás hatékonyságának növelése közvetlen és közvetett költségcsökkenés, adminisztrációs hibából eredő kockázat csökkentés és gyorsabb szolgáltatás általi nyereség útján. Vállalkozásunk gyengeáramú rendszerek, azon belül is biztonsági rendszerek kiépítésével foglalkozik. A projekt során ezt a szolgáltatói szerelő tevékenységünket kívánjuk komplex módon fejleszteni azzal a céllal, hogy több megrendelést kapjunk, ezáltal további munkavállalókat alkalmazzunk és így nagyobb árbevételre tegyünk szert. Az általunk szerelt rendszerek jelentős része már optikai gerinchálózatra épül (pl. kamerás, beléptető rendszerek), ahol az optikai kábelek forrasztásához, ún. kifejtéséhez egy speciális készülékre van szükség. A készüléket nem lehet kölcsönözni, hanem csak azt azt kezelni képes szakember munkájával lehet más vállalkozásoktól igénybe venni. Ezáltal cégünk jelentős versenyhátrányba kerül a rendelkezésre állási idő és az árak tekintetében is. Képezett mérnök szakemberrel rendelkezik vállalkozásunk, így egy ilyen készülék beszerzésével cégünk további megrendeléseket tud szerezni. A szolgáltatói tevékenységünk során a beépített berendezéseket a helyszínen laptopról szükséges programozni a szerelő kollégáinknak, amelyhez 2 megbízható hordozható számítógépet kívánunk a projekt során beszerezni. A szerelések során számos kisebb értékű gépet, berendezést is használunk, így a mindennapos munkához szükséges horonymaró és ipari porszívót, nagy teljesítményű ipari fúrógépet is vásárolni kívánunk. Ezek a tevékenységünk végzéséhez elengedhetetlenül szükséges berendezések, hatékonyságunkat akár 30-40%-kal megnövelik. A pályázat keretében új vállalatirányítási rendszert is be szeretnénk vezetni, amelyhez 2 licence-t kívánunk vásárolni. Ez a számlázás, anyaggazdálkodás és legfőképpen az elektronikus munkalap rendszer bevezetése miatt fontos.
A pályázat keretén belül a meglévő székhelyünk nyílászáróit és elektromos hálózatát kívánjuk cserélni és energia hatékonyabbá és ergonomikusabbá tenni. A jelenlegi nyílászárók nagy része már nem is nyitható, szigetelésük olyan rossz, hogy a fűtés folyamatos és magas hőmérsékleten történő üzemeltetésével is huzatos, nem megfelelően záródnak. A 20 éves neon világítótestek nagyon zavarják a mindennapos irodai és szerelői munkát, a humán erőforrás teljesítményét is csökkenti.
A termelékenység a megfelelő gépek, berendezések használatával jelentősen javul, hiszen az adott munkákat megfelelő eszközökkel jóval rövidebb idő alatt tudjuk kivitelezni. Az optikai hegesztő gép beszerzésével pedig még a piaci szegmensünket is szélesíteni tudjuk, így további munkákat tudunk elvállalni. Mindezek eredményeképpen várhatóan nem csak a jelenlegi munkavállalóinkat tudjuk hosszútávon megtartani, hanem újakat is fel fogunk tudni venni ezen feladatokra.
Az elektronikus vállalatirányítási és munkalap rendszer segítségével lényegében megvalósul a cég teljes digitális átállása, rengeteg időt és költséget tudunk megtakarítani a papíralapú dokumentumok (pl. munkalap, számla, szállítólevél, stb.) előállításának mellőzésével.
A székhelyünkön megfelelő infrastruktúra rendelkezésére állásával képezhetjük munkavállaló kollégáinkat, és meglévő munkavállalóink teljesítményét is javítjuk a megfelelő munkakörnyezettel.
a projekt tervezett befejezési dátuma: 2022.03.07.
projekt azonosító száma: VEKOP-1.2.6-20-2020-00058
MAXSYS Kft.
A képzések elnevezése és célja;
– Személyi kompetenciafejlesztés: célja, hogy a résztvevők többek között fejlesszék személyiségük működését, kommunikációjukat, etikus magatartásukat.
– Informatikai kompetenciafejlesztés: célja, hogy a résztvevők fejlesszék az informatikai kompetenciáikat.
A képzések részletes bemutatása:
– Személyi kompetenciafejlesztés: a képzés során a résztvevők megismerkednek a személyiség működésével, a kommunikáció sajátosságaival, kommunikációs technikákkal, megoldási stratégiákkal, valamint betekintést nyernek a hallgatási készségek, kérdezéstechnika, konfliktusok értelmezése, etikus magatartás, önismeret, verbális és nonverbális kommunikáció, moderáció, fejlesztési terv alapjaiba.
– Informatikai kompetenciafejlesztés: a képzésben a résztvevők ismereteket szereznek a böngészők használatáról (információ keresés az interneten), a biztonságos böngészésről, az elektronikus levelezésről – NETIKETT, valamint a közösségi média biztonságos használatáról.
A szerződött támogatás összege: 3.050.000 Ft
A képzések részletes bemutatása:
A képzések tervezett befejezési dátuma: 2022.11.28.
MAXSYS Kft.
A képzések elnevezése és célja; Kommunikáció és konfliktuskezelés: célja, hogy a képzésben résztvevők fejlesszék kommunikációs készségeiket és megismerjék a konfliktuskezelési technikákat.
A szerződött támogatás összege: 2.100.000 Ft
A képzések részletes bemutatása:
Kommunikáció és konfliktuskezelés: a képzésben résztvevők fejlesszék a verbális és nonverbális kommunikációt, egy- és kétirányú kommunikációt, empátiájukat, aktív hallgatási képességüket, elsajátítsák a kérdezéstechnikát, nyílt és zárt kérdéseket, szerepeléstechnikát, a konfliktuskezelési stílusokat, módszereket.
A képzések tervezett befejezési dátuma: 2022.01.28.